luni, 2 mai 2011

Se poate și fără?

   Am întâlnit un sondaj care suna cam așa: „Viața ar fi mai tristă fără: a) iubire; b)culori; c) vise”. Păi într-o lume fără culori, făcând excepție de faptul că ar fi totul mult prea sumbru, probabil ne-am obișnui la un moment dat. Visele, ei bine, ne fac viața mai frumoasă, dar uneori rămân doar vise și viața si-ar putea urma cursul și fără ele. Dar fără iubire ... se poate oare? Eu nu cred. Păi nu datorită ei ne ajutăm, ne protejăm unii pe alții? Dacă nu am mai avea culori și vise, iubirea ar compensa lipsa lor. Fără iubire cel mai probabil am fi niște sălbatici, nu ne-ar mai păsa de cei din jurul nostru.
   Deci clar, eu aș spune „Viața ar fi mai tristă fără iubire”.


3 comentarii:

  1. Ai mare dreptate.Eu una, cand ma gandesc la iubire, o asociez cu visele si culorile.Nu iubirea ne face sa transformam griul citadin intr-o multitudine de culori?Nu iubirea ne face sa visam, sa speram, sa ne dorim?Cu siguranta da.
    Asadar, iubirea e cam..3 in 1, si cu siguranta viata ar fi mai trista fara ea.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,asa e... Viata ar fi foarte trista fara IUBIRE ... iubirea .. pare un cuvant simplu,dar nu e.. a iubi este isasi legea vietii..A iubi inseamna a trai viata celuilalt. Sa uiti de tine si sa te daruiesti cu totul celuilalt fara a astepta vreodata ceva in schimb, aceasta este adevarata iubire care te inalta si te purifica de tot ce e murdar in lumea aceasta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonime sau, ma rog, anonimoo..un nume, cv?
    De ce?Am impresia ca avem cam acelasi idei..
    Plus ca ma intriga sa nu stiu cui apartine parerea, care e buna, zic eu:D
    Deci, un comm cu id-ul tau..Daca doresti, desigur:)

    RăspundețiȘtergere

Aștept părerea ta!